8 november 2013

Fönster iallafall

Återigen PUST vilken vecka!! Det känns som om någon skulle ha tagit två dagar av mej den här veckan! Vart far tiden? Har inte hunnit se huset nästan alls (inte byggaren heller så mycket) åtminstone inte i dagljus, men det är väl inte så mycket av det just nu. Känns lite tråkit för tillfället när jag inte känner mej speciellt delaktig i vårt bygge för att jag aldrig hinner vara där. Men där händer en hel del medan jag pysslar med annat och det är jag glad för. På tisdagen drogs elrören i golvet, på onsdagen kom våra fönster och på torsdagen drogs golvvärmen. Idag har vi fått några fina stora fönster på plats. Imorgon tänker vi ta en paus från bygget och fara ut till skären och sätta allt i vinterskick. Hoppas på sol imorgon när jag vaknar! 




Förhoppningsvis gjuts golvplattan nästa onsdag...

Inga kommentarer: