19 januari 2014

"Riktiga" hem

Jag brukar alltid nu och då underhålla mig med att gå in på någon fastighetsförmedling, antingen finsk eller svensk och kolla på bostäder som jag tycker att ser trevliga ut. Prisklassen kan ju ibland skena iväg lite men det har ingen betydelse. Oftast finns det ju bilder också inifrån husen som är till salu och jag tycker att det är ett roligt sätt att få inspiration och att titta in i folks hem. Visst kan ju bilderna vara "stageade" men det är iallafall så nära ett "vanligt" hem man kan komma...



Lägenheter mitt i Stocholm?
Fantastic Frank



Modernt med egen strand?

Ruders Egendom

Eller en herrgård på 500 m2 för endast 375000 kr? Ganska billigt kan man tycka!

Gästhus med kök
Bild 1: 11 rum fritidshus på Grötskär, Haninge kommun Dalarö :Stockholm

Eller en egen holme helt enkelt...inte lika billigt...!


Inga kommentarer: